Vrijwilligerswerk in Zuid Afrika, Kaapstad - Reisverslagen van Elsa - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Zuid Afrika, Kaapstad - Reisverslagen van Elsa - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Zuid Afrika, Kaapstad

In februari ga ik voor 2,5 maand naar Kaapstad voor vrijwilligerswerk.
De eerste maand ga ik werken op een basisschool en de tweede maand ga ik werken op een surfproject.

Recente Reisverslagen:

17 April 2014

De laatste dagen!

08 April 2014

Citylights en huilbaby's

25 Maart 2014

Twee weekjes genoten!

11 Maart 2014

Springbok, leeuw en olifant!

27 Februari 2014

Van toeristisch Waterfront tot armoedige township
Elsa

Via deze weg houd ik je op de hoogte van mijn avonturen in Zuid - Afrika!

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4285

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 19 April 2014

Vrijwilligerswerk in Zuid Afrika, Kaapstad

Landen bezocht: